شناسهٔ خبر: 85469 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

‍ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت:

تمدید ۹ هزار کارت هوشمند

کرمانشاه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از تمدید ۹ هزار کارت هوشمند و صدور ۴ هزار و ۴۰۵ کارت هوشمند خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، فریبرز کرمی با بیان اینکه داشتن کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان باری و مسافر به عنوان مدرک شناسایی رانندگان در بخش حمل و نقل جاده ای محسوب می شود افزود: کارت هوشمند، کارتی با ضریب امنیتی بالا به شمار می رود که امکان ذخیره سازی اطلاعات، امکان شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده در کارت شناسایی را فراهم می کند.

مهندس کرمی افزود : از ابتدای سالجار تاکنون ۹ هزار کارت هوشمند تمدید شده است که این تعداد شامل ۸ هزار و ۷۸۴ مورد مربوط به رانندگان حمل و نقل کالا و ۲۱۶ مورد برای رانندگان وانت باری بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در شش ماهه سال جاری ۳ هزار و ۶۴۳ کارت هوشمند برای ناوگان وانت بار در استان کرمانشاه صادر شده است.

وی همچنین تعداد کارت هوشمند صادر شده ناوگان باری ۸۷ عدد و کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا را ۴۷۷ مورد و رانندگان وانت باری را ۱۹۸ مورد عنوان کرد.  

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای با اشاره به تمدید کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا نیز بیان داشت: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون تعداد ۴۴۰۵کارت هوشمند صادر شده است.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه خاطرنشان کرد: تا اطلاع ثانوی تمدید اعتبار کارت هوشمند رانندگان به صورت غیرحضوری امکان پذیر است و رانندگان می توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SMARTCARD.RMTO.IR نسبت به تمدید اعتبار کارت هوشمند اقدام کنند. ‌