شناسهٔ خبر: 85492 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرماندار مشگین شهر خبر داد:

آسفالت ۱۰ کیلومتر دیگر از باند دوم بزرگراه مشگین شهر- اردبیل

اردبیل 3-7 فرماندار مشگین شهر گفت: ۱۰کیلومتر دیگر از باند دوم بزرگراه مشگین شهر- اردبیل حدفاصل روستای ارباب کندی و روستای پیرازمیان آسفالت ریزی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)، اکبر صمدی فرماندار شهرستان مشگین شهر به همراه علی یوسف زاده معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی اردبیل در بازدید از عملیات آسفالت ریزی باند دوم بزرگراه مشگین شهر- اردبیل گفت: خوشبختانه امسال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور محترم به استان اردبیل اعتبار قابل توجهی به این پروژه اختصاص یافته است که درصورت مساعد بودن شرایط جوی این پروژه اوایل سال آینده تکمیل خواهد شد.

وی افزود: طول بزرگراه مشگین شهر- اردبیل ۸۵ کیلومتر است که ۴۲ کیلومتر آن قبلا به بهره برداری رسیده بود و در جریان سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل در سال گذشته ۲۵ کیلومتر دیگر نیز افتتاح و به زیر ترافیک رفت و باقیمانده مسیر تا اتمام کامل به طول ۱۸ کیلومتر می باشد که در حال تکمیل می باشد.  

فرماندار مشگین شهر ادامه داد : ۱۰ کیلومتر از این ۱۸ کیلومتر هم اکنون با تمام سرعت و با تلاش و همت عزیزان راه و شهرسازی استان و شهرستان مشگین شهر و با پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیاء عملیات آسفالت اجرا می شود.

وی اظهارامیدواری کرد تنها ۸کیلومتر از مسیر باقی می ماند که در این ۸کیلومتر ابنیه های فنی و عملیات روسازی اجرا می‌گردد و در صورت مساعد بودن آب و هوا عملیات آسفالت در اوایل سال ۱۴۰۰ اتمام و کل ۸۵ کیلومتر بطورکامل و رسمی زیر بار ترافیک برود.

علی یوسف زاده معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: پروژه احداث باند دوم اردبیل به مشگین شهر با وجود اینکه مشکلات اعتباری داشت و پیمانکار بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال مطالبات دارد خوشبختانه از منابع مختلف اعتباراتی از محل سفر ریاست محترم جمهور به استان ، توازن و پیوست یک بودجه برای این پروژه پیش بینی شده است.

وی افزود: امیدواریم طی روزهای آتی مشکل مالی پیمانکار حل و انشاالله پروژه با سرعت بیشتری تکمیل و آماده بهره برداری شود‌