شناسهٔ خبر: 85518 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان:

بیش از ۳ هزار راننده درون و برون شهری خوزستان وام کرونا دریافت کردند

تاکسی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: تاکنون بیش از ۳ هزار راننده درون و برون شهری استان وام ۶ میلیون تومانی کرونا دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، غلامباس بهرامی نیا اظهار کرد: ۹ هزار و ۹۶۰ نفر راننده درون و برون شهری استان برای دریافت وام ۶ میلیون تومانی در سامانه کارا ثبت نام کردند که پرونده ۵ هزار و ۹۰۳ نفر در حال بررسی توسط بانک هاست و از این تعداد تاکنون ۳هزار و ۸۱۴ راننده موفق به دریافت وام شدند.

وی با بیان اینکه پرونده دیگر متقاضیان در مراحل اداری بانک ها قرار دارد، افزود: سهم تسهیلات درخواستی برای ۹ هزار و ۹۶۰ راننده درون و برون شهری خوزستان، ۵۹۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در حوزه ثبت نام شرکت های مسافربری برای دریافت وام ۱۲ میلیونی کرونا نیز بیان کرد: این استان از ۱۶۰ شرکت مسافربری برخوردار است که از این تعداد ۳۸ شرکت با مجموع ۲۱۶ نفر نیروی بیمه شده، درخواست دریافت وام خود را در سامانه کارا ثبت کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان  ادامه داد: سهم شرکت های مسافربری استان برای دریافت وام ۱۲ میلیونی، ۲۵ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال است.​