شناسهٔ خبر: 85552 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره هماهنگی حمل و نقل راه و شهرسازی همدان خبر داد:

تمدید ثبت نام کسب وکارهای آسیب دیده ازشیوع کرونا تا پایان مهر ماه

حمل و نقل 1 رئیس اداره هماهنگی حمل و نقل راه و شهرسازی استان همدان گفت : ثبت نام رانندگان، شرکت های حمل ونقل ،شرکت های پیمانکاری،کسب وکارهای آسیب دیده ازشیوع کرونا براساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا برای دریافت تسهیلات تا پایان مهر ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، "علی یداله زاده راد" بیان کرد: شیوع بیماری کرونا تاثیر زیادی بر حوزه حمل و نقل (برون شهری،ریلی وهوایی) داشته که سبب متضرر شدن بسیاری از رانندگان شاغل در این حوزه و شرکت ها شده است.

وی افزود: از همین رو با هدف جبران بخشی از خسارات وارده به این مشاغل و شرکت ها در اثر شیوع بیماری کرونا تسهیلاتی به رانندگان مسافری بین شهری، شرکت های حمل ونقلی و شرکت های پیمانکاری در نظر گرفته شده است.

یداله زاده یادآورشد: رانندگان و شرکت ها به منظور استفاده از تسهیلات مذکور براساس مصوبات سی و هفتمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا کشور مورخ ۲۹ شهریور ۹۹ می‌توانند تا پایان مهر ماه سال جاری نسبت به تکمیل ثبت نام خود در سامانه کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir اقدام نمایند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: پرونده های تشکیل شده برای رانندگان برون شهری استان همدان جهت اخذ تسهیلات تا پایان شهریورماه، ۷۰۵۵ فقره بالغ بر۴۴۲ میلیارد ریال بوده که به بانک های عامل معرفی و از این مبلغ درخواستی۲۲۲ میلیارد ریال آن پرداخت شده ومابقی آن در مرحله پرداخت از سوی بانکهای عامل است.

گفتنی است شرکت های حوزه حمل ونقل وزارت راه وشهر سازی جهت دسترسی به آخرین اخبار واطلاعیه ها میتوانند از پرتال (کرونا وحمل ونقل) به آدرس زیر به صورت مستمر این پرتال را مورد پایش قراردهند.

http://mrud.ir/startup/transportatoncoronavirusi