شناسهٔ خبر: 85562 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان اعلام کرد:

امضای توافقنامه بومی بین ستاد اقامه نماز و راه و شهرسازی هرمزگان

توافق نامه بومی هرمزگان2 با حضور حجت الاسلام اعتمادی مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان و رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان، توافقنامه بومی بین ستاد اقامه نماز و راه و شهرسازی به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، آرش رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان اقامه نماز را بزرگترین رمز موفقیت در کارها دانست و گفت: یک نماز خوب و درست، ما را و نیروی درونی‌مان را تقویت می‌کند و به ما یک شخصیت محکم و با اراده هدیه می‌دهد، ایمان و توکل وقتی که مسبوق به عزم و اراده باشد و اهداف نیز مشروع و مشخص باشد، خداوند در حرکت انسان برکت می اندازد و به هدفش می رساند.

وی افزود: کارکنان راه و شهرسازی در دوران گذشته با ایمان و توکل برخدا با وجود همه محدوديت هاي بودجه اي كارهايي انجام داده كه امروز نتايج آن را شاهد هستيم، قدرت ایمان به خدا عامل موفقیت آنان شد و امروز هم ما با ایمان به خدا و توکل بر او در همه کارها موفق می شویم .

وی ادامه داد: توكل به خداوند متعال باعث اطمینان خاطر و آرامش قلبی و درونی انسان خواهد شد و او را در برابر تمام سختی ها و مشقت های دنیا بردبار و صبور و از همه مهمتر امیدوار نگاه می دارد.

در ادامه احمد شجاعی دبیرستاد اقامه نماز این اداره گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه نموده و افزود: در سال گذشته برنامه های متنوعی من جمله تجلیل از خادمان نماز ، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع نماز، جشن تکلیف فرزندان پرسنل ،اجرای سند راهبردی نماز ، انعکاس پیام نماز از طریق فضای مجازی اتوماسیون و تابلوی اعلانات ، تشکیل مرتب شورای اقامه نماز انجام شد.

حجت الاسلام اعتمادی مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن قدردانی از اعضای جلسه عنوان کرد: هدف از برگزاری این جلسات، برنامه ریزی به منظور تقویت حضور کارکنان در نماز جماعت ،اشاعه فرهنگ نماز و پیگیری توافق نامه بومی و برنامه های ابلاغی از سوی سازمان و ستاد اقامه نماز است.

وی بر رعایت پروتکل بهداشتی که از سوی ستاد ابلاغ شده تاکید کرد و افزود : شرایط برگزاری نماز جماعت طوری برنامه ریزی شود تا موارد بهداشتی کاملا رعایت گردد.