شناسهٔ خبر: 85587 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انجام شد

تقدیر از فعالین برتر بسیج اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان

20200929142847_IMG_4414.JPG باحضور معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان از فعالین برتر حوزه بسیج اداره کل تقدیر و قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)،  با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، مسئول بسیج اداره کل، رئیس امور اداری و رئیس اداره روابط عمومی از فعالین برتر حوزه بسیج اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان تقدیر شد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان در این جلسه اظهار کرد: اشاعه فرهنگ بسیج و بسیجی بودن در شرایط پیچیده امروز کشور ضروری است.

حمیده دهقانی با تقدیر و تشکر از اقدامات انجام‌شده در حوزه بسیج اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان اضافه‌کرد:  هفته دفاع‌مقدس فرصت مناسبی برای نگاه به دستاوردهای بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پس از آن است.

وی اضافه کرد: اهمیت بسیج امروزه کمتر از اهمیت بسیج در دوران دفاع مقدس نیست  لذا بایستی توجه ویژه به این مهم داشت .

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان ادامه داد:  بسیاری از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس ماحصل حضور پرشور و انقلابی نیروهای مومن و بسیجی در صحنه های جنگ حق علیه باطل بود و امروز نیز برای دفاع از میهن و مردم در جنگ نابرابر اقتصادی نیازمند حضور بسیجی‌وار کارمندان دولت در صحنه هستیم.

در پایان این جلسه از آقایان میلاد نوری، شهریار نصر و محمدرضا زمانی به عنوان بسیجیان برتر  و فعال اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان تقدیر شد.