شناسهٔ خبر: 85600 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری

تکمیل فرهنگسرای لردگان نیازمند ۵۰ میلیارد ریال اعتبار است

لردگان 9.jpg مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل فرهنگسرای لردگان نیازمند ۵۰ میلیارد ریال است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی در بازدید از پروژه های راه و شهرسازی در شهرستان لردگان، با اشاره به این مطلب افزود: ساخت فرهنگسرای لردگان با زیربنای ۲۵۰۰ متر از سال ۸۶ آغاز شده و تا پایان سال ۱۳۹۸ حدود ۳۹ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است. وی پیشرفت پروژه را ۹۰ درصد خواند و ادامه داد: اعتبار مصوب سال جاری برای فرهنگسرا ۳۲ میلیارد ریال از محل توازن منطقه ای می باشد و در صورت تأمین باقی مانده اعتبار، دهه فجر امسال این پروژه تحویل خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی همچنین در بازدید از پروژه های بازآفرینی شهری در لردگان گفت: برای اصلاح بافت فرسوده و باز آفرینی در این شهرستان، تاکنون اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است. مقصودی همچنین افزود: این پروژه ها شامل بهسازی و آسفالت معابر در بافت فرسوده شهری، اجرای شبکه فاضلاب حاجی آباد، بهسازی معابر شهر لردگان، بهسازی مسیل خاردان ـ شیرانی، پل دال بتنی و مسیل حاجی آباد می باشد که از میان این پروژه ها بهسازی و آسفالت معابر بافت فرسوده لردگان و اجرای شبکه فاضلاب حاجی آباد به اتمام رسیده و بقیه در حال انجام است.

گفتنی است؛ در این سفر که فرماندار شهرستان لردگان و جمعی از مدیران شهرستانی نیز حضور داشتند از سایت طرح اقدام ملی مسکن در لردگان نیز بازدید شد.