شناسهٔ خبر: 85601 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صرفه جویی ۲۰ میلیارد ریالی با بکارگیری اکیپ امانی در عملیات درزگیری محور مواصلاتی زاهدان- میرجاوه

س و  ب- درزگیری محور (2).jpeg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میرجاوه گفت: بکارگیری اکیپ امانی در عملیات درزگیری محور مواصلاتی زاهدان- میرجاوه صرفه جویی ۲۰ میلیارد ریالی را برای این اداره به همراه داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان) نبی بخش رئیسی افزود: عملیات درزگیری ۱۰ کیلومتر از محور مواصلاتی زاهدان- میرجاوه محدوده پایانه مرزی میرجاوه از شهریورماه سال جاری با بکارگیری ۱۵ نفر نیرو و چهار دستگاه ماشین آلات راهداری در قالب اکیپ امانی در دستور کار این اداره قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی راهداران عملیات درزگیری پنج کیلومتر از این محور مهم ترانزیتی تاکنون به اتمام رسیده و مابقی نیز تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میرجاوه با بیان اینکه تردد ایمن کاربران جاده ای مهمترین اولویت کاری راهداران است، تاکید کرد: عدم بکارگیری اکیپ امانی در این عملیات راهداری هزینه کرد ۳۰ میلیارد ریالی برای این اداره به همراه داشت در صورتی که هم اینک با صرفه جویی ۲۰ میلیارد ریالی مجموع اعتبارات پیش بینی شده برای انجام این پروژه ۱۰ میلیارد ریال خواهد بود.