شناسهٔ خبر: 85644 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

اهم اخبار هوانوردی در هفته‌ای که گذشت

بررسی عملکرد "هما" در سال ۱۳۹۸ / برقراری پروازهای ترکیه به تهران و بالعکس/ فرودگاه‌های ۹ گانه وزارت نفت به شرکت فرودگاه‌ها واگذار می‌شوند

هواپیمای برقی مهم‌ترین عناوین خبری هوانوردی کشور در هفته‌ای که گذشت؛ بررسی عملکرد "هما" در سال ۱۳۹۸، برقراری پروازهای ترکیه به تهران و بالعکس، فرودگاه‌های ۹ گانه وزارت نفت به شرکت فرودگاه‌ها واگذار می‌شوند و جابه‌جایی فرودگاه اهواز در دستور کار نیست، بودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهم‌ترین اخبار هوانوردی کشور طی یک هفته‌ گذشته شامل موارد زیر است:

-برقراری پروازهای ترکیه به تهران و بالعکس/ رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی برای حفظ سلامت مسافران در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)

عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : پروازهای هواپیمایی ترکیه به تهران پس از وقفه شش ماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا، از سر گرفته می شود.

- فرودگاه‌های گلستان در زلزله آسیب ندیدند/ روال عادی پروازها در فرودگاه / آمادگی کامل فرودگاه گرگان جهت امداد و نجات 

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با اشاره به وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری در این استان اظهار کرد که پروازها به روال عادی انجام می‌شوند و فرودگاه گرگان آمادگی کامل جهت امداد و نجات را دارد.

- برگزاری مجمع شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران/ بررسی عملکرد "هما" در سال ۱۳۹۸ 

با حضور نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور مجامع انجام شد جلسه مجمع شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در استماع گزارش هیات مدیره و رسیدگی به صورت‌های مالی منتهی به پایان اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد.

- جابه‌جایی فرودگاه اهواز در دستور کار نیست/ فرودگاه‌های ۹ گانه وزارت نفت به شرکت فرودگاه‌ها واگذار می‌شوند 

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور با اشاره به مخازن نفتی موجود در اراضی فرودگاه اهواز و احتمال جابه‌جایی این فرودگاه به مکانی دیگر، اظهار کرد که فعلاً این طرح در دستور کار نیست.

- رونمایی از جلد نخست «نقش فرودگاه‌های ايران در دفاع مقدس»/ روایتی از جانفشانی‌ها و خدمات فرودگاهیان در دوران جنگ تحمیلی 

به همت ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران، جلد نخست کتاب «نقش فرودگاه های ايران در دفاع مقدس» تدوين شد.