شناسهٔ خبر: 85648 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازگشایی ۳۲ کیلومتر از محور صعب العبور هیدوچ به کلوکی شهرستان سیب و سوران

س و ب - بازگشایی مسیر.jpeg سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سیب و سوران از بازگشایی ۳۲ کیلومتر از محور صعب العبور هیدوچ به کلوکی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان) احمد بارک زهی در دیدار با فرماندار شهرستان سیب و سوران اظهار داشت: بازگشایی ۴۷ کیلومتر از محور صعب العبور هیدوچ به کلوکی این شهرستان از اسفندماه سال گذشته توسط اکیپ امانی مورد توجه قرار گرفت که تاکنون ۳۲ کیلومتر آن اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه بازگشایی مسیر مذکور سبب رضایت مردم بومی و مسئولان محلی شده است، افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بازگشایی ۱۵ کیلومتر باقی مانده این محور صعب العبور نیز تا اواخر سال جاری به اتمام می رسد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سیب و سوران با بیان اینکه شبکه حمل و نقل می تواند عاملی در کاهش بهای تمام شده کالاها و خدمات، رشد تجارت و در نهایت رسیدن به سطح بالای توسعه اقتصادی و رونق تولید باشد، اظهار داشت: همچنین بزودی با ابلاغ اعتبارات، عملیات احداث جاده کمبروک به کنتیدر این شهرستان نیز اجرایی خواهد شد.

وی در پایان بهبود و اجرای روکش آسفالت محورهای ناصرآباد به رحمت آباد و کرشان به سمت سراوان را از اولویت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سیب و سوران در سال جاری عنوان کرد.