شناسهٔ خبر: 85725 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه:

بیش از ۲۷هزار بارنامه در سطح استان کرمانشاه صادر شد است

کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۲۷۳هزار و ششصد و چهل سه نسخه بارنامه از مبداء استان صادر شده که نسبت به سال گذشته ۳درصد کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، فریبرز کرمی گفت : ۲۷۳هزار و ششصد و چهل سه نسخه بارنامه از مبداء استان طی شش ماهه نخست سال جاری صادر شده است و این میزان بارنامه نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک به ۳درصد کاهش پیدا کرده است و تعداد حواله های صادره ۲۷۸هزار و ۳۵۰مورد است.

وی با بیان اینکه در شش ماهه اول سال جاری ۴میلیون تن کالا از استان بارگیری و به دیگر نقاط کشور منتقل شده است، که در بین شهرستان های استان کرمانشاه بیشتر حمل و نقل کالا مربوط به شهرستان کرمانشاه است که با جابجایی حدود ۳میلیون و ۱۲۸ هزار تن کالا بیشترین جابجایی را داشته است و این تناژ هم با کاهش ۳درصدی روبرو است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در ادامه افزود: تعداد کل رانندگان کامیون حمل و نقل کالا فعال استان ۱۸هزارو ۳۰۶نفر است و تعداد رانندگان فعال ناوگان وانت باری ۹۵۳ نفر و تعداد کل ناوگان حمل و نقل کالا برونشهری ۱۲ هزار و ۴۳۴ کامیون و تعداد ناوگان وانت باری فعال ۱۶ هزار و ۶۰۷ خودرو است.