شناسهٔ خبر: 85760 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درگذشت راهدار مازندرانی حین خدمت در جاده هراز

مازندران راهدار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هراز در حین انجام ماموریت راهداری دچار سانحه شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران) شادروان ابراهیم مظلوم همکار شاغل در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هراز در حین انجام عملیات راهداری در محور هراز در یک کیلومتر از پل بلده بسمت تهران در حین عملیات راهداری و پاکسازی محور با خودروی رانا تصادف و دچار آسیب شدید شد و و پس از چند روز تحمل جراحت درگذشت.

مرحوم مظلوم از راهداران شریف و زحمتکشی بود که سال ها عمر خود را صرف خدمت به هموطنان خود در راه ها کرد و سرانجام در حال عملیات راهداری و پاکسازی محور جان به جان افرین تسلیم کرد.

عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در پیام تسلیت  خود اینگونه عنوان کرد:

بدون تردید " فرشته نجات"زیبنده مقام راهدارانی همچون عزیز سفرکرده "شادروان  ابراهیم مظلوم  " است که با ايثارگري و روحيه از خود گذشتگي و بدون هيچ چشم داشتي، جان شیرین خود را در لباس مقدس خدمت راهداری و حین ماموریت فدای خدمات رسانی به مردم عزیز کرد.

اینجانب ضمن پاسداشت راستین زحمات بی دریغ وی، به سهم خود، غم بزرگ فقدان این عزیز را به جامعه راهداران ، همکاران  و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح بزرگوارآن مرحوم، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان، صبر جزیل از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.