شناسهٔ خبر: 8581 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان شد:

اقدامات وزارت راه و شهرسازی با توجه به تحریم‌ها و مشکلات بودجه‌ای ارزیابی شود/ بهسازی راه‌های روستایی در دو سال اخیر چشمگیر بوده است

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دو سال اخیر در حوزه بهسازی راه‌های روستایی و حمل و نقل جاده‌ای را چشمگیر خواند و گفت: مدیریت در حوزه تخصیص اعتبارات به مناطق محروم یکی از نقاط برجسته عملکرد این وزارتخانه به شمار می‌رود.

رحیم زارع در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی افزود: فعالیت‌های وزارت راه و شهرسازی در دو سال اخیر نسبت به میزان نقدینگی و کمبود بودجه بسیار خوب بوده است به طوری که در بخش توسعه راه‌های روستایی، روکش آسفالت و بهسازی جاده‌ها  اقداماتی قابل توجه صورت گرفته است که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه در مجموع عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دو سال اخیر مثبت ارزیابی می‌شود گفت: امیدوارم امسال نیز مانند سال گذشته موفقیت‌هایی را در بخش حمل و نقل جاده‌ای و ریلی شاهد باشیم.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ناوگان هوایی کشور فرسوده است و بازسازی آن ضرورت دارد گفت: خوشبختانه با وجود تحریم‌های ظالمانه، چندین فروند هواپیما اخیرا خریداری شده است که اقدامی قابل توجه به شمار می آید.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه تحریم‌ها گوشه‌ای از مشکلات موجود برای ارتقای فعالیت‌ها در پروژه‌های عمرانی محسوب می‌شوند گفت: اقدامات وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های مختلف حمل و نقلی با وجود تحریم‌ها و همچنین کمبود بودجه مناسب بوده است.

زارع در ادامه درباره وضعیت مسکن مهر استان حوزه انتخابیه اش نیز گفت: به عقیده من عملکرد وزارت راه در این بخش هم قابل قبول بوده است./

نظر شما