شناسهٔ خبر: 85916 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قدردانی مدیرکل هواشناسی گیلان از کار گروه تهک استان

ميره جيني مدیرکل هواشناسی استان گیلان از کار گروه تهک(توسعه هواشناسي كاربردي) استان با اهدای لوح سپاس، قدردانی كرد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان گیلان، محمد دادرس مدیر اين اداره کل به مناسبت اتمام سال زراعی ۹۹-۹۸و فعالیتهایي که کار گروه تهک استان در طی این مدت انجام داده بود در مراسمي با اهداي لوح سپاس از آنها تقدیر کرد.

 مدیر کل هواشناسی استان در اين مراسم بیان کرد: با توجه به آغاز این طرح در سال ۹۴ در استان گیلان به عنوان استان پیشرو همه ساله کار گروه تهک استان کارنامه قابل قبولی از خود ارائه داده و در ارزیابی های ماهانه و سالانه ای که از طرف سازمان هواشناسی کشور اعلام می شود در برگیرنده فعالیتهای تخصصی تهک استان گیلان است.

دادرس با اشاره به وجود همکارانی علاقمند و کارآزموده در این سامانه انجام دیسکاشنهای تهک در دو منطقه غرب استان (شهرستان تالش) وشرق استان (بندر کیاشهر) به عنوان تهک شهرستانی را از فعالیتهای مناسب براي ارائه توصیه های فنی هواشناسی کشاورزی برای کاربران این مناطق ارزیابی کرد و از همکاری مناسب کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی در مرکز استان و این شهرستانها برای حضور مستمر در این جلسات نیز تقدیر کرد.

در ادامه هریک از دبیران حاضر در جلسه وهمچنین همکارانی که به صورت ویدئوکنفرانسی در این جلسه حضور داشتند به بیان نظرات وتبین برنامه های خود برای سال زراعی ۴۰۰-۹۹ پرداختند.