شناسهٔ خبر: 86051 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ارزیابی روند اجرایی دو پل سرجاز و جنگل آباد و بزرگراه جیرفت – سه راهی بم در شهر ستان جیرفت

جنوب کرمان ارزیابی 1 در بازدید نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی ، معاون عمرانی استاندار و مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان به همرا ه فرماندار و مسئولین شهر ستان جیرفت، روند اجرایی دو پل سرجاز و جنگل آباد و بزرگراه جیرفت - سه راهی بم مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (جنوب کرمان) ،محمد ساردویی مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان که نماینده مردم جیرفت و عنبراباد و معاون عمرانی استانداری و دیگر مسئولین را دراین بازدید همراهی می کرد گفت : روند اجرایی دو پل سرجاز  و جنگل آباد از تیر ماه سال جاری آغاز شده که تا کنون پل سرجاز در حال بتون ریزی ارشه است و پل جنگل اباد تجهیز کارگاه شده و روند اجرایی آن آغاز شدهاست.

وی درتشریح  ۱۷  کیلومتر با قیمانده بزرگراه  جیرفت سه راهی بم اظهار داشت: ۷  کیلومتر از این پروژه لایه اول آسفالت آن انجام شده و پیمانکار در حال اجرای لایه دوم  است.

وی بیان کرد: در این بازدید،مواردی که بیشتر مورد بررسی قرارگرفت مشکلات بودجه ای پروژه ها بود که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین بر  رفع این مشکل تاکید کردند.

ساردویی گفت :طول کل مسیر جیرفت - سه راهی بم در حوزه استحفاظی این اداره کل ۴۸ کیلومتر می باشد  که  ۳۱  کیلو متر از آن به بهره برداری رسیده و ۱۷ کیلومتر از آن در حال ساخت است و پل دوم جنگل آباد به طول کلی  ۱۹۶  متر وپل دوم سرجاز به طول کلی  ۳۴۸  متر می باشد که امید واریم با همکاری مدیران ارشد استان و شهر ستان جیرفت بزودی این پروژه ها  به بهره برداری برسد. 

وی در خصوص اهمیت این دوپل گفت : محور مواصلاتی جیرفت – کهنوج اتصال استان کرمان به جنوب کشور  می باشدکه  از همین  دوپل می گذرد و می تواند کمک مهمی به رونق اقتصادی و کشاورزی منطقه باشد.