شناسهٔ خبر: 86137 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خبر داد

پایان طرح ساماندهی تقاطع شهرستان شوش تا یك ماه آینده

بهرامی نیا مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از پایان طرح ساماندهی تقاطع شهرستان شوش تا یك ماه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت اره و شهرسازی(خوزستان)، غلامعباس بهرامی‌‌‌نیا در چهارمین جلسه كمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی و حمل و نقل و سوانح رانندگی استان خوزستان كه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار كرد: طرح ساماندهی تقاطع شهرستان شوش در حال انجام است و این اداره كل در حال اجرایی كردن تمام تعهدات خود در خصوص این پروژه می باشد.

وی افزود: شهرداری شوش متعهد است پس از ساماندهی تقاطع مذکور، فضای سبز این پروژه را انجام دهد.

مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای استان آمار تصادفات جاده‌‌ای موتورسواران در استان را بالا برشمرد و گفت: كاهش این آمار نیاز به توجه ویژه ای دارد و این اداره كل در راستای كاهش آمار كار آشكارسازی مناطق پرخط، آموزش مخاطبان، نصب شب رنگ و توزیع كلاه ایمنی را در دستور كار خود قرار داده است.

بهرامی نیا ادامه داد: با توجه به اقدامات انجام‌شده در حوزه راهداری و ایمنی ترافیك، خوزستان در ۵ ماه نخست سال جاری در تعداد متوفیان حوادث جاده‌های روستایی به كاهش صد درصدی رسیده است. بر این اساس خوزستان توانسته رتبه نخست كشور در كاهش تعداد متوفیان حوادث جاده‌های روستایی را به دست آورد.

وی تصریح كرد: همچنین استان خوزستان با ثبت ۳۵.۹ درصد كاهش تعداد مصدومان تلفات جاده‌ای در مدت یاد شده، رتبه سوم كشور را دارد.