شناسهٔ خبر: 86184 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان

افزایش ۴۷۴۰ مترمربعی سرانه تبلیغاتی محورهای مواصلاتی استان اصفهان/ جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز 

34889fad-0301-46f0-95e0-54b82ed6a615.jpg معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌‌ای استان اصفهان از افزایش چهار هزار و ۷۴۰ مترمربعی سرانه تبلیغاتی محورهای مواصلاتی استان اصفهان در  ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاهخبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، حمیده دهقانی اظهار کرد: بهره‌برداری از ظرفیت‌های تبلیغاتی استان اصفهان و بهره‌گیری از منابع در اختیار سرمایه‌گذاران برای ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان اصفهان یکی از مهمترین برنامه‌های این معاونت بوده است.

وی افزود: در نیمه اول سال جاری ۶۶ تابلو تبلیغاتی مجموعا به متراژ ۳ هزار و ۷۷۶ مترمربع و ۳۳ تابلو اختصاصی به متراژ ۳۰۴ مترمربع به بخش خصوصی واگذار شده است.

دهقانی تصریح کرد: انعقاد قرارداد واگذاری و ساخت ۶ پل عابر پیاده و ظرفیتهای تبلیغاتی آن با هدف ارتقا ایمنی تردد کاربران جادهای از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری به شمار می‌آید.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان اصفهان برخورد با متخلفان در حوزه نصب تابلوهای غیرمجاز در حاشیه راهها را از دیگر برنامه‌های این معاونت در راستای ساماندهی تبلیغات و منظر جادههای استان اصفهان برشمرد و گفت: ۱۳۴ تابلو غیرمجاز از سراسر راههای استان جمعآوری شده و  ۷۷ تابلو غیرمجاز دیگر نیز شناسایی شده و اقدامات لازم برای جمعآوری آنها درحال انجام است.

دهقانی با اشاره به خطرات نصب تابلوهای تبلیغاتی در نقاط غیرایمن اضافهکرد: نصب تابلوهای تبلیغاتی در نقاط ناایمن و بدون رعایت استانداردها میتواند موجب بروز حوادث رانندگی شود.

وی رسیدگی به درخواستهای بخش خصوصی برای نصب تابلوهای تبلیغاتی در محورهای مواصلاتی استان را  به موافقت و تصویب نقطه‌های درخواستی در کمیته مکانیابی اداره کل راهداری وحمل و نقل جادهای استان اصفهان منوط کرد و گفت: برای نصب هرگونه تابلو تبلیغاتی باید ضوابط و استانداردهای ابلاغی رعایت شود.