شناسهٔ خبر: 86189 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیران استانی؛

جلسه مشترک بررسی زیر ساخت‌های شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار برگزار شد

اردبیل 7 - 11 با حضور مدیران استانی و شهرستان جلسه مشترک بررسی زیرساختهای شهرستان های پارس آباد و بیله سوار برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(استان اردبیل)، با حضور نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز، فرمانداران شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان جلسه مشترک بررسی زیر ساخت‌های شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در محل فرمانداری پارس‌آباد برگزار و تصمیمات لازم در راستای حل مشکلات و رفع موانع اتخاذ شد.

عباس جهانگیرزاده، نماینده مردم پارس‌آباد ، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی در ابتدای این جلسه گفت: پیگیری‌های لازم را از سازمان برنامه بودجه کشور برای اخذ مجوز ماده ۲۳ محور سربند-مشکین‌شهر انجام خواهم داد تا این مسیر هم دارای ردیف اعتباری مستقل باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل ادامه داد: کلیه دستگاه‌های ذی‌ربط هرچه سریعتر نسبت‌‌به جابه‌جایی کامل تاسیسات معارض موجود در مسیر احداث باند دوم پارس‌آباد-سربند و بیله‌سوار-گوگ تپه اقدامات لازم را انجام داده تا در کوتاهترین زمان موانع و مشکلات موجود حل و رفع گردد.

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرهای پارس‌آباد و بیله‌سوار اظهار داشت: قطعه ۲ مسیر پارس‌آباد-سربند در مرحله احداث و اجرای لایه آسفالت و قطعه یک، در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار جهت تکمیل پروژه است که در روزهای آتی با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی شروع خواهد شد.

وی گفت: مطالعات حدفاصل سربند تا سه‌راهی مشگین‌‌شهر به طول ۱۳۷ کیلومتر در مرحله تکمیل مطالعات است.

لازم به ذکر است مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و هیئت‌همراه در سفر به شمال استان از پروژه احداث باند دوم پارس آباد-سربند و گرمی-بیله‌سوار بازدید و در جریان پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفتند.