شناسهٔ خبر: 86202 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در ادامه سفرهای استانی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع انجام گرفت

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های اولویت‌دار این وزارتخانه در استان کهگیلویه و بویراحمد

بازدید معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از پروژه‌های اولویت‌دار این وزارتخانه در استان کهگیلویه و بویراحمد معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد در جریان آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های اولویت‌دار وزارت راه و شهرسازی در این استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیرمحمود غفاری، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در ادامه سفرهای استانی خود جهت بازدید از پروژه‌های اولویت‌دار در حال اجرای این وزارتخانه، به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

در این سفر که معاون وزیر راه و شهرسازی را معاون عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیران حوزه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل همراهی می‌کردند، از طرح‌های و پروژه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید و دستورات لازم برای سرعت‌بخشی و تسریع عملیات اجرایی این طرح‌ها صادر شد.

ببینید| بازدید معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از پروژه‌های اولویت‌دار این وزارتخانه در کهگیلویه و بویراحمد

همچنین معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه این سفر در جلسه‌ای با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مقام معظم رهبری در این استان گزارشی از این سفر ارائه داد.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در این سفر از طرح بزرگراه سپيدان – ياسوج، تقاطع غيرهم سطح مهريان واقع در طرح ياسوج – اقليد، طرح بهسازي محور ياسوج – سي سخت، طرح ويژه و ملي پاتاوه – دهدشت، طرح بهسازي محور دهدشت – خيرآباد و احداث باند دوم خيرآباد – بهبهان بازدید به عمل آورد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه‌ها قرار گرفت.