شناسهٔ خبر: 86211 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آذربایجان‌غربی پیشرو در ارتقای بهره‌وری منابع انسانی

جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: کارهای شایسته‌ای در رسیدگی به معیشت و تأمین مسکن نیروهای اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان‌غربی)، نعمت‌اله ترکی در نشست با مدیرکل و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و واگذاری اراضی برای تأمین مسکن کارکنان دو اقدام کلیدی است که به دنبال الگوبرداری و تبیین این اقدامات به دیگر استان‌ها هستیم. 

وی، ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های این حوزه در ساماندهی نیروهای انسانی را  قابل قبول خواند، تصریح کرد: در بازدید از واحدهای مختلف اداره کل راه و شهر سازی استان، مجموعه فعال و پویا دیدیم که نشان از همگرایی و انگیزه بالای نیروهای توانمند و متخصص برای پیشرفت و دستیابی به اهداف دارد. 

ترکی، اصلاح ساختار سازمانی، بازنگری در توزیع منابع مالی و جبران خدمات نیروهای انسانی، تبیین الگوهای شایسته سالاری، تهیه سند توسعه منابع انسانی، استقرار بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد و فعالیت‌های ادارات، اصلاح ساختار بودجه، حذف امور غیرضروری و اصلاح فرایند و روش‌ها، طراحی جدید شرح وظایف زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی، راه‌اندازی کانون ارزیابی انتصابات، شفاف‌سازی رسالت و اهداف و نیز تبیین شیوه‌های تشویق و ترغیب از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد. 

در این نشست، مدیر کل راه و شهرسازی استان با ارائه گزارش جامعی از آخرین وضعیت پروژه‌های اجرایی به بیان مشکلات و دغدغه‌های کارکنان پرداخت و خواستار نگاه ویژه به موضوع اجرای راهکارهای تعریف شده برای افزایش انگیزه و روحیه کاری نیروها شد.