شناسهٔ خبر: 86308 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان صورت گرفت:

ثبت بیش از ۵۱۶ پروژه در سامانه جامع مدیریت پروژه‌های عمرانی

پروژه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از ثبت بیش از ۵۱۶ پروژه در سامانه جامع مدیریت پروژه‌های عمرانی توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: سامانه جامع مدیریت پروژه‌های عمرانی "شهاب تدکار" را با هدف ثبت اطلاعات مربوط به پروژه‌های عمرانی، مدیریت پروژه‌های ثبت شده، پایش پیشرفت پروژه‌های عمرانی و دسترسی آسان به اطلاعات و مستندات آن ها از سال ۹۵ راه اندازی شد.

وی افزود: در حال حاضر بالغ بر ۲ هزار ۵۰۰ پروژه در سامانه جامع مدیریت پروژه‌های عمرانی «شهاب تدکار» توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ثبت شده و خوزستان بیش از ۵۱۶ پروژه با اعتباری بیش از ۷۲۲ میلیارد تومان را در سامانه بارگذاری کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: سامانه «شهاب تدکار» در جهت تحقق اهداف دولت الکترونیک با امکان دسترسی سریع، لحظه‌ای و دقیق پروژه‌های عمرانی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی، کاربران سازمان، پیمانکاران، ناظران و مشاوران در خصوص ایجاد اطلاعات، ثبت و بایگانی اسناد و کنترل پیشرفت پروژه‌های عمرانی تحت شبکه وب، در سطح کشور راه اندازی شده است و امکان رصد دقیق و لحظه‌ای پروژه‌های عمرانی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در این سامانه وجود دارد.