شناسهٔ خبر: 86327 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درگذشت یکی از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان قم براثر کرونا/ پیام تسلیت مدیرکل استان

آقای خراسانی قم سید سجاد خراسانی رییس اداره تدارکات اداره کل راه و شهرسازی استان قم و خادم حرم حضرت معصومه(س) پس از تحمل دوهفته بستری در بیمارستان، روز گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(قم)، سید سجاد خراسانی از کارکنان رسمی با سابقه خدمتی بیش از ۲۵ سال است که طی دو هفته گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده بود.

خانواده وی و همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان تا رفع مشکلات مربوط به ویروس کرونا، مراسمی در این زمینه برگزار نمی‌کنند و پس از مساعد شدن شرایط متعاقبا زمان مراسم اعلام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در این خصوص ضمن ابراز تاسف و تاثر درگذشت ایشان پیام تسلیتی صادر کرد و گفت: به سوگ نشستن در غم از دست دادن همکار و عزیزان صبری سترگ می خواهد.

صبوری افزود: اینجانب ضمن عرض تسلیت وتعزیت به بستگان، به ویژه خانواده وی از خداوند متعال برای ایشان صبر جزیل و سلامتی و برای آن مرحوم مغفور، علو درجات و رحمت واسعه الهی مسئلت می نمایم.

وی گفت: بی تردید فقدان ایشان که نیروی انقلابی، کارآمد، متعهد و وظیفه شناس بود رویدادی ناگوار است که جبران آن به آسانی میسر نخواهد شد.