شناسهٔ خبر: 86349 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون عمرانی استانداری خوزستان:

پروژه های حوزه راه استان باید با برنامه ریزی به مرحله بهره برداری برسند

معاون عمرانی استاندار خوزستان معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: پروژه های ناتمام در حال اجرای حوزه راه های استان باید با نگاه کنترل پروژه ها، اخذ گزارش، مدیریت، رفع تعارض و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی به مرحله بهره برداری برسند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، در پنجمین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی و حمل و نقل و سوانح رانندگی استان که در سالن جلسات شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه فراهم کردن شرایط تأمین ایمنی جان شهروندانی که در جاده ها تردد دارند بر عهده ما می باشد، اظهار کرد: خوزستان با توجه وضعیت راه ها و تردد بالا در محورهای برون و درون شهری این استان، در سال های گذشته شاهد حوادث رانندگی بودیم.

وی افزود: خوشبختانه طبق گزارش های ارائه شده طی ۳ ماه گذشته، شاهد بهبود شرایط با توجه به همکاری بین دستگاه های اجرایی مرتبط بودیم و امیدوار هستیم با افزایش این همکاری ها، اقدامات برنامه ریزی شده در نقاط مشخص شده اجرایی شوند.

معاون عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: این استان با مشکلاتی روبرو می باشد اما پروژه های خوبی در آن اجرا شده  و یا در حال اجرا است و برخی مسائل منعکس شده از آن با واقعیت های موجود منطبق نیست.

عبیات گفت: پروژه های ناتمام در حال اجرای حوزه راه های استان باید با نگاه کنترل پروژه ها، اخذ گزارش، مدیریت، رفع تعارض و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی به مرحله بهره برداری برسند؛ مشکلات ایمنی در راه های موجود نیز باید احصا شده و نسبت به رفع آنها اقدام کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر موارد ذکر شده، فرهنگ سازی در خصوص رانندگی ایمن باید در دستور کار قرار گیرد چراکه در بحث سوانح رانندگی، عامل انسانی بسیار حائز اهمیت است.