شناسهٔ خبر: 86361 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ازنا معرفی شد

3.jpg آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ازنا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این آیین که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع و مشاور مدیرکل و مدیر حراست در محل اداره شهرستان ازنا برگزار شد، ضمن تکریم از زحمات مهدی پاپیان رئیس سابق، با حکم مهندس عباس شرفی مدیرکل، سجاد درگاه پور به‌عنوان رئیس جدید این اداره منصوب و معرفی شد.

پرویز کرمی معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در این مراسم با بیان اینکه توسعه در هر منطقه نیاز به توسعه شبکه راهها دارد، افزود: توسعه شبکه راهها نیازمند بسترسازی مناسب و پیگیری، تعامل و هماهنگی روسای ادارات شهرستانی با مسئولان محلی و استانی است.

وی با اشاره به ماهیت شبانه روزی عملیات راهداری تصریح کرد: سال گذشته سه سیل ویرانگر در استان لرستان حادث شد و در کنار آن ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد اما با این وجود راهداری با تمام توان و با رعایت پروتکل های بهداشتی پای کار است و همکاران با تلاش مضاعف مشغول خدمت هستند.

کرمی؛ درگاه پور را به تعامل و همدلی با مسئولان شهرستان ازنا و
فرماندار توصیه نمود و داشتن روحیه تعاملی را به عنوان عامل اصلی موفقیت عنوان کرد.

محمدحسین امینیان مشاور مدیرکل و مدیر حراست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نیز در این مراسم با تبریک آغاز امامت امام عصر(عج)، همزمانی این عید بزرگ با انتصاب مدیر شهرستان ازنا را به فال نیک گرفت و با تکریم از خدمات پاپیان افزود: شهرستان ازنا به دلیل قرار داشتن در کریدور شرق به غرب و حساسیت های بالایی که از نظر جغرافیایی دارد از شهرستانهای مهم استان محسوب می شود از این رو کار در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان نیازمند تلاش مضاعف و صبوری و همراهی جانانه مجموعه کارکنان و مسئولان شهرستان است.

وی با بیان اینکه درگاه پور از کارشناسان خبره اداره کل به شمار می‌رود، خطاب به وی خاطرنشان کرد: مجموعه اداره کل و حراست از مدیریت جدید شهرستان ازنا حمایت می کند و انتظار مدیریت آرام و خدمت جهادی دارد.

امینیان برقراری عدالت در محیط کاری، سالم سازی و خدمت به مردم و جلب رضایت آنها را به عنوان اولویت برنامه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان برشمرد و گفت: قطعا از ظرفیت آقای پاپیان در سمت‌های بهتر بهره مند خواهیم شد.

لازم به ذکر است، معاون توسعه مدیریت و منابع و مشاور مدیرکل، مدیر حراست راهداری و حمل و نقل جاده ای و روسای اداره شهرستان ازنا پیش از معارفه در فرمانداری این شهرستان حضور یافتند و با محمدی نژاد فرماندار ازنا دیدار کردند.

محمد محمدی‌نژاد در این دیدار با قدردانی از مهدی پاپیان، بر ضرورت کار جهادی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ازنا تاکید کرد و گفت: بومی گزینی و پرورش نیروهای کارآمد، شناسایی نقاط ضعف و قوت، ظرفیت‌ها و نواقص و ارزیابی وضعیت ماشین آلات و امکانات شهرستان و اعلام نیازمندی‌ها و پیگیری در سطح استان ازجمله انتظاراتی است که از مدیر جدید شهرستان داریم.

گفتنی است در گاه پور پیش از این کارشناس اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بوده است.