شناسهٔ خبر: 86365 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ارزیابی مستمر رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا بهنگام فعالیت حمل و نقل آذربایجان غربی

unnamed.jpg ارزیابی رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا بصورت مستمر در بخش حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با قدر دانی از مردم به دلیل رعایت اصول بهداشتی در این زمینه اعلام کرد: از آنجا که هنوز واکسن و داروی درمان قطعی برای بیماری کرونا کشف نشده است، مردم باید پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از انجام سفرهای غیرضروری درون شهری و برون شهری خودداری کنند .

امیرصالح خیراندیش اظهار داشت: از زمان اعلام شیوع بیماری ویروس کرونا از سوی مراجع ذیصلاح، این اداره با اعمال تمهیدات لازم حمل و نقلی بین شرکت ها، موسسات و رانندگان مسافربری محترم نسبت به پیشگیری، کنترل و ریشه کن نمودن آن بیماری اقدامات لازم را بصورت مستمر انجام داده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی در خصوص روند کنترل و مقابله با بیماری کرونا گفت: در راستای اجرای بخشنامه های صادره از سوی سازمان جهت برخورد های لازم با شرکت ها، موسسات و رانندگانی که پروتکل های بهداشتی لازم را رعایت ننموده اند، اقدامات بسزایی انجام یافته است.

خیراندیش ادامه داد: در این ارتباط تاکنون برای 384 مورد شرکت و راننده تذکر، 47 مورد توبیخ و ارسال صدور حکم مجازاتی از سوی کمیسیون های رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقلی به تعداد 23 مورد رای صادر گردیده است