شناسهٔ خبر: 86373 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور پژوهشگران و محققان؛

دوازدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌‌‌آلات آغاز به‌کار کرد

دوازدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات دوازدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌‌‌آلات در مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دوازدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌‌‌آلات روز سه‌‌‌شنبه، ششم آبان‌‌‌ماه در محل مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی آغاز شد.

در روز نخست این همایش فریدون مقدس‌نژاد، رییس کمیته علمی همایش، مجید کیانپور، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، توتونچی، معاون امور نظام فنی اجرایی، مشاوران و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور و محمد شکرچی‌زاده، رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برای دقایقی سخنرانی کردند.

در آیین آغازین این همایش، همچنین از سامانه انتخاب قیر بر اساس طبقه‌بندی عملکردی(PG) به نشانی اینترنتی PGI.BHRC.AC.IR رونمایی شد و "سیداحمد فتاح‌زاده" بنیانگذار شرکت آذربام، به‌عنوان چهره مبرز حوزه قیر، آسفالت و ماشین‌‌آلات در سال ۱۳۹۹ معرفی و از تلاش‌های او قدردانی شد.

از دیگر برنامه‌های مهم دوازدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌‌‌آلات می‌توان به کارگاه آنلاین پروفسور دی‌‌بندیتو با موضوع(behavior  of bituminous materials and interfaces) در روز سه‌شنبه ششم آبان‌ماه و سخنرانی جورج سوسا با موضوع(Sustainable Road Construction and Maintenance) در روز چهارشنبه، هفتم آبان‌ماه اشاره کرد.

به گفته دبیر علمی همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌‌‌آلات ۷۶ مقاله به دبیرخانه رسیده است که ۶ مقاله به صورت شفاهی و ۲۸ مقاله به‌صورت پوستر در طول همایش ارائه خواهد شد. همچنین ۲۷ مقاله در مجموعه مقالات همایش به چاپ خواهد رسید.