شناسهٔ خبر: 86414 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی ؛

اگر حوزه منابع انسانی تقویت نشود سازمان به هدف نهایی خود نخواهید رسید

IMG_6062.jpg معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: باید حوزه منابع انسانی در سازمانها حمایت و تقویت شود ، اگر حوزه منابع انسانی در مجموعه ها تقویت نشود سازمان به هدف نهایی خود نخواهید رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  (فارس)، نعمت الله  ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان فارس که با حضور مدیران کل وزارت راه و شهرسازی در استان برگزار شد افزود: اصلاح فرایندها و روشهای انجام کار از اولویت ها ما در مجموعه وزارت راه و شهرسازی می باشد.

وی خاطر نشان ساخت: ایجاد سیستم تشویق و ترغیب در سازمانها می تواند به راندمان بالای کاری و ایجاد انگیزه برای پرسنل کمک کند و این مهم در دستور کار ما  قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص بحث رضایت مندی کارکنان گفت: بحث رضایت مندی کارکنان در بخشهای مختلف اعم از رفاه- معیشت برای مجموعه ما بسیار مورد اهمیت است و در برنامه کاری ما قرار دارد و برنامه ریزیهای خوبی در این جهت شده است.

ترکی گفت: اصلاح فرایندها و روشهای انجام کار در کلیه مجموعه وزارت راه و شهرسازی جزء اولویت های ما در دست اقدام می باشد.

شایان ذکر است در ادامه جلسه  زاهدی مدیر کل راه و شهرسازی فارس و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان در بخشهای مختلف احداث راه – حمل و نقل هوایی و جاده ای ریلی- هواشناسی و مسکن و شهرسازی و طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان فارس توضیحاتی ارائه داد.

گفتنی است هر کدام از مدیران زیر مجموعه این شورانیز در خصوص حوزه کاری و مشکلات خود مطالبی عنوان کردند.