شناسهٔ خبر: 86493 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

آغاز احداث ۶۶۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در زنجان

IMG_0005.JPG احداث ۶۶۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در زنجان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان) ، در آیین افتتاح، کلنگ زنی و واگذاری زمین به صورت گروهی و در قالب طرح اقدام ملی مسکن که با حضور ویدئو کنفرانسی حسن روحانی، رئیس جمهور برگزار گردید در ابتدا محمود محمود زاده، معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی، ضمن تشریح پروژه طرح اقدام ملی مسکن که از سال ۹۷ آغاز شده است، از بهره برداری ۱۱ هزار و ۵۶۰  واحد طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور خبر داد.

همچنین در این مراسم، ۴۰ هزار و ۱۸۰ واحد مسکونی طرح مسکن مهر در ۲۲ استان افتتاح شد که با احتساب این افتتاح، تعداد واحدهای افتتاح شده مسکن مهر در کل کشور به رقم ۲ میلیون و ۴۵ هزار واحد رسید.

همچنین واگذاری زمین به گروه های واجد شرایط برای احداث ۴۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور انجام و انعقاد تفاهم نامه با فرهنگیان، به تعداد ۳۰ هزار واحد، با نیروهای مسلح به تعداد ۳۷ هزار واحد و ۲ هزار واحد به صورت مسکن کارگری صورت پذیرفت.

سعید شاهین فر، معاون مسکن و ساختمان اداره راه و شهرسازی استان زنجان، در حاشیه این مراسم تعداد واحدهای شروع شده در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان را ۶ هزار و ۶۰۰ واحد عنوان کرد که تا کنون نسبت به اتصال به پروژه حدود  ۵ هزار و ۲۰۰  متقاضی اقدامات لازم صورت پذیرفته است.

وی همچنین یادآور شد که واگذاری زمین به گروه های واجد شرایط برای ۷۲۸ متقاضی در استان زنجان در دستور کار قرار گرفته است.