شناسهٔ خبر: 86586 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار مدیرکل هواشناسی گیلان با فرماندار جدید رودبار صورت گرفت؛

قول مساعد فرماندار جدید رودبار نسبت به تحقق اهداف هواشناسی اين شهرستان

فرماندار رودبار مدیرکل هواشناسی استان گیلان در ديدار با فرماندار جدید رودبار خواستار حمایت ایشان با تخصیص اعتبارات لازم برای ارتقاء ایستگاه‌های هواشناسی شد و در مقابل هم فرماندار قول مساعد نسبت به تحقق اهداف هواشناسی را داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي(گيلان) ، محمد دادرس مدیرکل هواشناسی استان به همراه معاون فنی و توسعه شبکه ایستگاه‌ها و رئیس شبکه پایش و رؤسای ایستگاه‌های سه‌گانه این شهرستان جلسه مشترکی با هوشنگ عباسقلی‌زاده فرماندار رودبار برگزار کرد.

 در اين جلسه مدیرکل هواشناسی با اشاره به وجود ایستگاه‌های هواشناسی در رودبار، منجیل و جیرنده و ایستگاه‌های متعدد بارانسنجی خودکار در این شهرستان و همچنین سطح بین‌المللی ایستگاه سینوپتیک منجیل، اهمیت این منطقه از استان گیلان را برای هواشناسی چه از نظر وجود این ایستگاه‌ها و همچنین پایش پدیده‌های منحصربه فرد جوی مثل وزش باد در منجیل و بهره‌مندی از آن به عنوان انرژی‌های نو (غیر فسیلی) و پدیده‌های بارشی مانند برف در مناطق مرتفع شهرستان من‌جمله شهر جیرنده بسیار حائز اهمیت دانست.

محمد دادرس ضمن معرفی رؤسای ایستگاه‌های این شهرستان به فرماندار رودبار خواستار حمایت ایشان با تخصیص اعتبارات لازم برای ارتقاء این ایستگاه‌ها به منظور خدمات رسانی بهتر و مطلوبتر به کاربران عمومی و اختصاصی در سطح شهرستان را خواستار شد.

هوشنگ عباسقلی‌زاده نیز ضمن تقدیر از خدمات هواشناسی استان گیلان به عموم مردم و به ویژه این شهرستان، نسبت به تحقق اهداف هواشناسی در این شهرستان قول مساعد داد.