شناسهٔ خبر: 86692 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تامین مسکن قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در اولویت‌های راه و شهرسازی آذربایجان غربی قرار دارد

تفاهم نامه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در نشست هماهنگی تامین مسکن قهرمانان جهانی ورزش استان اعلام کرد: به منظور حمایت از قهرمانان جهانی عرصه ورزش و نیز توسعه ورزش قهرمانی، مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی آمادگی دارد تا با توجه به ظرفیت‌های قانونی نسبت به تأمین مسکن چهره‌های مطرح ورزش استان در عرصه جهانی اقدام نماید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) ‌‌سیدمحسن حمزه‌لو ادامه داد: به طور قطع، تأمین مسکن به عنوان یکی از نیازهای جدی زندگی امروز، نقش اساسی در تقویت روحیه ورزشکاران و نیز افزایش افتخار آفرینی‌ها دارد.

 وی یادآور شد: برای تأمین زمین کارکنان ورزش و جوانان استان نیز همانند کارکنان جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، وزارت دفاع ، اقشار کم درآمد تحت پوشش نهادهای حمایتی آمادگی داریم تا در راستای طرح اقدام ملی مساعدت و مشارکت داشته باشیم.

برنامه بازآفرینی شهری پایدار، یکی از برنامه‌های جدی وزارت راه و شهرسازی است که در این خصوص طرح‌های متنوع ورزشی، آموزشی  و فرهنگی  در محلات هدف و سکونتگاه‌های غیر رسمی در نقاط مختلف استان برای ارتقای سطح زندگی مردم تدارک دیده شده که ایجاد زیرساخت‌های ورزشی با تأمین زمین‌های مناسب و با هماهنگی ورزش و جوانان شروع شده و این روند در امسال نیز با سفر معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بازآفرینی پایدار شهری با جدیت دنبال می‌شود.