شناسهٔ خبر: 86844 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سامانه سامد زمان پاسخگویی به درخواست‌های مردمی را كوتاه می‌كند

مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان گفت با وجود سامانه سامد فرايند پاسخگويي مديران به مردم و ارباب رجوع كوتاه مي شود .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان) :"حسين محبوبي "مدير كل راه و شهرسازي گلستان گفت: کاهش مراجعات حضوری، کاهش هزینه و زمان، رسيدن به پاسخ در زمان كوتاه از جمله فواید استفاده ازسامانه سامد است كه در ارایه خدمات دستگاه‌های اجرایی به شهروندان موثر است.

محبوبي افزود : ارائه پيشنهاد ،انتقاد وشکایت فرصتی برای دستگاه و مدیران دستگاه‌ها ي اجراي است تا با شناسایی اين موارد  از طریق مردم جهت اصلاح و برطرف كردن موارد اشاره شده برنامه ریزی تا رضایت مندی مردم افزايش یابد.

وی بیشترین آمار  تماسهاي وارده در سامانه سامد در حوزه اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان در خصوص طرح اقدام ملی مسکن و تسهيل در امر پرداخت وامهاي ساخت وساز دربافت هاي فرسود عنوان نمود.

مدير كل راه وشهرسازي استان گلستان در پایان اظهار کرد: با توجه به حضور در سامانه سامد در اين روز كليه موارد بازگو شده توسط هم استانيهاي عزيز پاسخ داده شد و تعدادي از آن جهت بررسي هاي لازم از مبادي قانوني تا حصول نتيجه پيگيري و پاسخ هاي لازم به شهروندان گرامي ارائه مي شود .