شناسهٔ خبر: 86872 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

افتتاح دو طرح عمرانی بنیاد مسکن در بخش خرقان

مقاوم سازی مسکن روستایی دو طرح عمرانی بنیاد مسکن در بخش خرقان شهرستان زرندیه با حضور معاون عمران روستایی و معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دو طرح عمرانی بنیاد مسکن در بخش خرقان شهرستان زرندیه با حضور مهندس محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و مهندس عزیزاله مهدیان معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افتتاح و به بهره برداری رسید.

 به گزارش بنیاد مسکن، این طرح ها شامل اجرای طرح هادی و سنگ فرش روستای بلوبند به مساحت 2760 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 378 میلیون تومان و طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرندیه در قالب تعهد ساخت 350 واحد تخریبی و آسیب دیده بر اثر سیل فروردین 1398 بود که بطور نمادین یکی از100 واحدهای بازسازی شده با اعتبار جاری و بلاعوض بالغ بر 28 میلیارد تومان افتتاح شد. هر واحد 160 کیسه سیمان رایگان از دفتر مقام معظم رهبری و اجرای نقشه و جواز رایگان از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دریافت کرده است که 250 واحد دیگر نیز در دست ساخت و احداث است.