شناسهٔ خبر: 8688 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بررسی تجربه‌‌های بهره‌برداری مجدد از ساختمان‌های ارزشمند

پوستر پنجمین نشست از سلسله نشست‌های شرکت عمران و بهسازی شهری ایران با موضوع «بهره‌برداری مجدد از ساختمان‌های ارزشمند» برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آخرین نشست از دفتر پنجم سلسله نشست‌های موضوعی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران (مادر تخصصی) در خصوص بهره­ برداری مجدد از ساختمان­‌های ارزشمند با عنوان «جمع‌بندی نشست‌های پیشین و هم اندیشی فعال با حاضرین» در سالن اجتماعات شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران برگزار می‌شود.

محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران نیز به عنوان دبیر علمی در این نشست حضور خواهد داشت و محمدرضا قانعی، بیژن شافعی، احسان ایروانی و آرش مظفری به عنوان کارشناسان حاضر در این نشست معرفی شده‌اند.

نخستین نشست از این سلسله نشست‌ها با نگاه درس آموزی از تجارب از طریق واکای نمونه‌های موردی برگزار شد.

«برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای استفاده مجدد از ساختمان‌های ارزشمند، با بررسی تجارب خانه هنرمندان، هتل خانه ایرانی کاشان و چلبی اوغلو» در آخرین روزهای اردیبهشت ماه سال جاری موضوع دومین نشست از این برنامه‌ها بود.

نشست سوم از دفتر پنجم سلسله نشست‌های موضوعی شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران نیز با محور «بهره‌برداری مجدد از ساختمان‌های ارزشمند» با بررسی تجارب صندوق احیاء، مجموعه سعدالسلطنه، باغ موزه قصر و باغ فردوس برگزار شد.

در چهارمین نشست نیز موضوع سرمایه‌گذاری، اجرا و بهره‌برداری از ساختمان‌های ارزشمند با بررسی تجارب شرکت عظام، مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای مهر، خانه‌های پلشیر، میناس و مانوک، مجدالاسلام، فرهنگ آفتاب، سردار جنگ، سرای سپید و خانه منوچهری مورد بررسی قرار گرفت.

کارشناسان حاضر در پنجمین نشست از این سلسله نشست‌ها روز دوشنبه مورخ هشتم تیرماه ۹۴ از ساعت ۱۴ به جمع‌بندی تجربه‌های بررسی‌شده می‌پردازند. 

شرکت عمران و بهسازی شهری ایران بالاتر از میدان ونک، خیابان خدامی، پلاک ۵۱ واقع شده است./

نظر شما