شناسهٔ خبر: 8701 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

خسروی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

آخوندی با سعه صدر به سوالات نمایندگان مجلس پاسخ داد/ سوال‌کنندگان از توضيحات وزير راه رضايت داشتند

علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با تاكيد بر اينكه وزير راه و شهرسازي با سعه صدر به سئوالات نمايندگان پاسخ داد گفت: نمایندگان سوال کننده تا فردا فرصت دارند نظر خود را در خصوص باقی ماندن بر طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی یا پس گرفتن امضاها اعلام کنند.

علیرضا خسروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره نتیجه جلسه امروز سه شنبه دوم تیرماه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که با حضور وزیر راه و شهرسازی با هدف پاسخ به سوالات تعدادی از طراحان طرح استیضاح از وی برگزار شد اظهار کرد: در این جلسه سوالات مختلفی در زمینه فعالیت‌های مرتبط با وزارت راه و شهرسازی از جمله حوزه حمل و نقل هوایی، جاده‌ای و ریلی و نیز مسکن مهر مطرح شد که آخوندی با صبر و حوصله به همه سوالات پاسخ داد.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان سوال کننده تا فردا فرصت دارند نظر خود را در خصوص باقی ماندن بر طرح استیضاح یا پس گرفتن امضاها اعلام کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که به طور کلی سوال کنندگان از توضیحات وزیر راه و شهرسازی قانع شدند گفت: امیدوارم طرح استیضاح آخوندی به صحن علنی مجلس ارسال نشود. /

نظر شما