شناسهٔ خبر: 8702 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

فيروزی در گفتگو با پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي:

پاسخ‌های آخوندی به سؤالات نمایندگان قانع‌کننده بود/ استیضاح در شرایط فعلی به مصلحت كشور نیست/ پاسخ‌ها به صورت گزارش ارائه مي‌شود

محمد فیروزی عضو هيئت‌رئيسه كميسيون عمران مجلس‌ ضمن مستدل خواندن پاسخ‌های وزير راه و شهرسازی گفت: بسياری از نمايندگان در جلسه امروز کمیسیون عمران از توضیحات وزیر راه و شهرسازی قانع شدند.

محمد فيروزی در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي با مستدل خواندن پاسخ‌هاي وزير راه و شهرسازي در جلسه امروز (سه‌شنبه ۲ تیر) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: این جلسه در ادامه نشست روز یکشنبه ۳۱ خرداد این کمیسیون و با موضوع مطرح کردن برخی ابهامات تعدادی از نمایندگان از وزير راه و شهرسازي تشكيل شد که شامل سوالات متعددي در حوزه‌هاي حمل و نقل ريلي، جاده‌اي، هوايي و دريايي بود كه آخوندی به همه آنها پاسخ هاي مستدل ارائه داد.

نماينده مردم نطنز در مجلس شوراي اسلامي افزود: مقرر شد پاسخ‌هاي آقاي آخوندي طي گزارشي فردا سوم تيرماه به كميسيون عمران مجلس ارائه شود تا مورد بازنگري مجدد قرار بگيرد. به نظر مي‌رسد با توجه به پاسخ‌های قانع كننده وزير راه و شهرسازی، احتمال کاهش یافتن تعداد امضاهای نمایندگان سؤال‌کننده زياد است.

 عضو هيئت رئيسه كميسيون عمران مجلس با اشاره به اينكه استیضاح آخوندی در شرایط فعلی به مصلحت کشور نیست تاكيد كرد: پاسخ‌هاي وزير راه و شهرسازی بسياري از نمايندگان پرسش‌كننده را در حوزه‌هاي تخصصي وزارت راه و شهرسازي قانع كرد./

نظر شما