شناسهٔ خبر: 87039 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان:

در اجرای فاز اول طرح اقدام ملی مسکن در استان برای ۲۴۳۶ واحد مسکن زمین اختصاص یافت

راه و شهرسازی گلستان مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از اختصاص ۲۴۳۶ واحد زمین برای اجرای فاز اول طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، "حسین محبوبی"  مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری صدا و سیمای مرکز استان گلستان در این خصوص افزود: تعهدات استان گلستان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن ۵۷۵۲ واحد است که در فاز اول تا کنون برای ۲۴۳۶ واحد آن در شهرهای مختلف استان زمین اختصاص یافته است که با آغاز فازهای بعدی زمین های پیش بینی شده تخصیص خواهد یافت.

محبوبی افزود: ۱۲۵۶۹ نفر از هم استانیهای گرامی در این طرح ثبت نام کردند که ۵۶۸۸ نفر حائز شرایط و ۸۵۱ نفر ار متقاضیان تایید نهایی شده اند.

این مقام مسئول ادامه داد: تاکنون برای ۸۵۱ نفر از متقاضیان تایید نهایی پروژه اقدام ملی مسکن در استان افتتاح حساب انجام شده که از این تعداد ۴۲۳ نفر واریز وجه انجام داده اند و در این راستا عدم واریزی به موقع سهم آورده موجب حذف متقاضی می شود.

وی بیان داشت در این طرح مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان وام با نرخ ۱۸ درصد تعیین شده که بازپرداخت آن به مدت ۱۲ سال است.

وی تسریع کرد: متقاضیان با وارد کردن شماره ملی در سامانه www.tem.mrud.ir  می توانند آخرین وضعیت خود و سایر اطلاعات لازم اطلاع یابند.