شناسهٔ خبر: 87095 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تمدید غیر حضوری یک هزار و ۳۲۸ کارت هوشمند رانندگان در سیستان و بلوچستان

سو ب - ناوگان.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از صدور یک هزار و ۳۲۸ کارت هوشمند رانندگان ناوگان باری و مسافری این استان به صورت غیر حضوری از اسفندماه سال گذشته تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان) تیمور باقری اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کارت هوشمند رانندگان حمل ‌و نقل جاده‌ای کالا و مسافر از اسفندماه سال گذشته به صورت غیر حضوری تمدید می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین کارت هوشمند غیر حضوری صادر شده این مدت با یک هزار و ۱۶۲ کارت به ناوگان حمل و نقل عمومی بار سیستان و بلوچستان اختصاص دارد، افزود: با توجه به شرایط پیش‌آمده و حساسیت و اثرگذاری حوزه حمل ‌و نقل، اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای و شاغلان این بخش همگام با سایر اقشار جامعه ملزم به رعایت دقیق پروتکل‌های مورد تائید وزارت بهداشت هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: رانندگان ناوگان بار و مسافری استان می توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SMARTCARD.RMTO.IR نسبت به تمدید اعتبار کارت هوشمند اقدام کنند.

باقری خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۱ هزار و ۱۲۲ نفر راننده و ۹ هزار و ۲۱۵ دستگاه ناوگان باری و مسافری در حوزه عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند