شناسهٔ خبر: 87255 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معارفه معاون جدید املاک و حقوقی اداره‌‌کل راه و شهرسازی استان قزوین

IMG_3405.JPG در جلسه ای با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و معاونان، میرزاعلی احمدی به‌‌عنوان سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(قزوین)، ابراهیم مبارک قدم در حکمی ضمن قدردانی از خدمات سیدهادی ابراهیمی در جایگاه معاونت املاک و حقوقی، میرزاعلی احمدی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین منصوب نمود.

مبارک قدم در این جلسه با تاکید بر اهمیت حوزه املاک و حقوقی گفت: بخش اعظمی از برنامه ها و سیاست های وزارت راه و شهرسازی از طریق طرح ها و اقدامات این حوزه محقق می شود.

وی با اشاره به ارتباط قابل توجه میان حوزه های املاک و شهرسازی افزود: این دو حوزه نباید به صورت جزیره ای عمل کرده و ضمن انجام هماهنگی، برنامه ریزی لازم برای تحقق اهداف وزارت را انجام دهند.

مبارک قدم عنوان کرد: از دیگر رسالت های حوزه املاک و حقوقی حفظ و حراست از اراضی دولتی و دفاع از حق و حقوق دولت است جهت بکارگیری این ظرفیت برای توسعه کشور.

وی همچنین گفت: معاونت املاک و حقوقی از جمله بخش‌هایی است که بیشترین ارباب رجوع را دارد و در این خصوص ضرورت دارد که صبوری و تکریم ارباب رجوع و ارائه توضیحات لازم به آنها در دستورکار قرار گیرد.