شناسهٔ خبر: 87257 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان:

محور فتح‌المبین-شوش ایمن‌سازی می‌شود

کمیسیون ایمنی راه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از ایمن سازی محور فتح المبین به شهرستان شوش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، غلامعباس بهرامی‌نیا در هفتمین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح سوختگی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، در خصوص امکان سنجی احداث میدان ورودی شهر الوان اظهار کرد: با توجه به آمار ارائه شده از تصادف های صورت گرفته در ورودی این شهر، درخواست فرمانداری شوش و شهرداری شهر الوان مبنی بر احداث دو میدان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با رعایت همه مسائل ایمنی و تایید دستگاه های مرتبط یکی از این میدان ها احداث شود.

وی با اشاره به مصوبه بررسی ایمنی محور فتح المبین به شهرستان شوش، افزود: معاونت عمرانی و دفتر فنی استانداری و کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بازدیدی از این محور داشتند و مقرر شد با توجه به منابع مورد نیاز برنامه بلند مدت ایمن سازی محور یاد شده، ایمن سازی از جمله خط کشی نصب تابلو علائم به عنوان برنامه کوتاه مدت در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در خصوص آخرین وضعیت پروژه ساماندهی میدان ورودی شهر شوش، بیان کرد: میدان به طور آماده و قیرپاشی شده است اما با توجه به بارندگی ها، امکان آسفالت وجود نداشت. با توجه به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان در اواخر هفته، آسفالت میدان پس از خشک شدن زمین انجام می شود.

بهرامی نیا ادامه داد: همچنین مصوب شد شهرداری شوش در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به آماده سازی فضای سبز میدان اقدام کند.