شناسهٔ خبر: 87320 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان:

جابجایی کالا در سیستان و بلوچستان از مرز سه میلیون تن گذشت

س و ب - ناوگان.jpeg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: سه میلیون و ۱۰۵ هزار و ۱۱۰ تن کالا با ۱۹۳ هزار و ۹۳ سفر باری در هشت ماهه سال جاری توسط ۱۹۳ هزار و ۹۳ سفر ناوگان باری در این استان حمل شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان) ایوب کرد با بیان اینکه ۵۹ شرکت حمل ‌و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار داشت: مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی و محصولات کشاورزی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می دهند.

وی بیان کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا به ویژه کالاهای اساسی در این استان اعمال نشده و روند جابجایی کالا با قوت ادامه دارد .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر  ۸ هزار و۷۳۰ نفر راننده، ۶ هزار و ۵۰۹ دستگاه ناوگان باری و همچنین سه پایانه بار، ۲ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالای سیستان و بلوچستان فعالیت می نمایند.

کرد در پایان با تاکید بر نظارت ویژه بر عملكرد و فعالیت شركت های حمل و نقل از رانندگان خواست هرگونه دریافت كمیسیون اضافی و سایر شكایات خود را از طریق سامانه های ۱۴۱ ، شهراه ثبت و یا با مراجعه به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در سراسر استان، جهت بررسی و رسیدگی اطلاع دهند.