شناسهٔ خبر: 87377 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار خبر داد:

بلاتکلیفی پیمانکار پروژه احداث بزرگراه بیله سوار - سه راهی گوگ تپه به جهت عدم جابجایی تاسیسات موجود در حریم قانونی راه

اردبیل 10 رئیس راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار از بلاتکلیفی پیمانکار پروژه احداث بزرگراه بیله سوار - سه راهی گوگ تپه به جهت عدم جابجایی تاسیسات موجود در حریم قانونی راه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل) ، توحید عالی پور رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار در بازدید از پروژه بزرگراه بیله سوار - سه راهی گوگ تپه با اعلام این مطلب گفت: با وجود اینکه قطعه اول پروژه حد فاصل بیله سوار – سه راهی گوگ تپه ، اولویت اول اداره کل راه و شهرسازی جهت احداث و بهره برداری از بزرگراه بیله سوار به گرمی است و پیمانکار پروژه نیز ماشین آلات کافی به پروژه منتقل نموده است ولی متاسفانه عدم جابجایی تاسیسات موجود در مسیر علی­الخصوص تاسیسات گاز مانع از اجرای پروژه است.

وی افزود: موسسه عاشورا (پیمانکار پروژه) ماشین آلات راهسازی مورد نیاز قطعه مذکور شامل بولدوزر، لودر، گریدر، غلتک، تاتکر آبپاش و کامیون را منتقل و در محل مستقر نموده ولی به جهت عدم تحویل بستر بدون معارض در بلاتکلیفی به سر می­برند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار ادامه داد: با وجود جلسات مختلف در محل دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل و فرمانداری شهرستان بیله سوار و پیگیری شبانه روزی فرماندار شهرستان بیله سوار ، متاسفانه جابجایی تاسیسات موجود بطور کامل انجام نشده است و با وجود جابجایی بخشی از تاسیسات در مقاطع مختلف ، همچنان چشم انتظار همت مدیران دستگاههای مرتبط با تاسیسات موجود در مسیر پروژه هستیم .

عالی پور گفت : با توجه به اولویت قطعه مذکور و در صورت جابجایی به موقع تاسیسات، در کمتر از یک سال شاهد احداث و بهره­برداری از چهار خطه بیله سوار تا سه راهی گوگ تپه خواهیم بود .