شناسهٔ خبر: 87431 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزرای راه و شهرسازی و کشور انجام شد

برگزاری نشست مشترک کمیته حمل‌ونقل و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا/ بررسی روند اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد در حوزه حمل‌ونقل عمومی

نشست مشترک کمیته حمل و نقل و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور وزرای راه و شهرسازی و کشور نشست مشترک کمیته حمل‌ونقل و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور وزرای راه و شهرسازی و کشور برگزار شد و طی آن، روند اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد در حوزه حمل‌ونقل عمومی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور نشست مشترک کمیته حمل‌ونقل و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در مورخ ۱۲ آذر در سالن پیامبر اعظم واقع در وزارت کشور برگزار شد.

در این نشست، معاونان وزیر راه و شهرسازی از جمله شهرام آدم نژاد، معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی، تورج دهقانی زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی کشور، سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن، عبدالهاشم حسن نیا، رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محمد راستاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش امیرمکری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و محمدمهدی کربلایی، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) حضور داشتند و گزارش مجموعه‌های خود در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص مبارزه و پیشگیری از کرونا را به ستاد ارائه دادند.

همچنین در این نشست جمعی از استانداران و شهرداران کلان‌شهرهای کشور به‌صورت ویدئوکنفرانس حضور داشتند و طی آن روند اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا در حوزه حمل‌ونقل عمومی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست مشترک، اعضای جلسه گزارشی از روند اجرای مصوبات ۴۶ جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مرتبط با وزارت راه و شهرسازی و کمیته حمل‌ونقل، روند اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی در سطح ناوگان حمل‌ونقل عمومی و برنامه مورد نظر این کمیته تا پایان سالجاری را به حضار ارائه کردند.

گفتنی است که این جلسه، بعد از نشست مشترک قرارگاه عملیاتی با کمیته بهداشت و درمان و کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی جامعه ستاد ملی، سومین نشست مشترک قرارگاه عملیاتی با کمیته‌های زیرمجموعه ستاد ملی مقابله کرونا است.