شناسهٔ خبر: 87444 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

حدود ۱۰کیلومتر از باند دوم محور بجنورد اسفراین به مناقصه رفت

باند دوم محور بجنورد اسفراین  اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از اجرای حدود ۱۰ کیلومتر از باند دوم محور بجنورد به اسفراین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( خراسان شمالی) ، سید عبدالمجید نژاد صفوی اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر این اداره کل حدود ۱۰ کیلومتر دیگر از باند دوم محور بجنورد اسفراین در محدوده پلیس راه اسفراین ( دوراهی سنخواست ) تا ورودی اسفراین به مناقصه رفت تا قسمت دیگری از این مسیر تعیین تکلیف شود.

وی عنوان کرد:  احداث باند دوم بجنورد به اسفراین می تواند باعث کاهش بار ترافیکی محور و همچنین افزایش ایمنی و سهولت در تردد وسایل نقلیه شود که حدود ۱۰ کیلومتر مذکور پس از طی مراحل قانونی و انتخاب پیمانکار اجرایی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به اعتبارات این محور اشاره کرد و افزود:  احداث باند دوم محور بجنورد اسفراین جزو پروژه های تفویض شده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به استان است که در سال ۹۹ برای این محور مبلغ ۲۲۵ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی مصوب شده است که از این مقدار بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال آن تاکنون تخصیص یافته است.