شناسهٔ خبر: 87488 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیگیری اتمام پروژه‌های مسکن مهر آذربایجان‌غربی

پیگیری نشست مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به منظور پیگیری اجرای مصوبات شورای تأمین مسکن و بررسی روند اتمام پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، تصميم‌گیری در خصوص روند اتمام پروژه‌های باقی‌مانده و همکاری بين‌بخشی برای واگذاری ٣٠ پروژه مسکن مهر در شهرهای ارومیه، مهاباد و سردشت در روزهای آینده از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

سیدمحسن حمزه‌لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در اين جلسه گفت: از ابتدای شروع طرح مسکن مهر احداث نزدیک به ۵٢ هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی آغاز شد که در حال حاضر به استثنای پروژه‌های دارای پرونده حقوقی و زیر ٣٠ درصد پیشرفت اجرایی ٩٠٠ واحد باقی‌مانده است.

وی با اشاره به این‌که از طرح‌های خدمات‌رسانی و گسترش فضاهای عمومی در مساکن مهر حمایت می‌شود، گفت: اراضی مورد نیاز برای ایجاد فضاهای خدماتی، درمانی، رفاهی، مذهبی، فرهنگی و امنیتی در سایت‌های مسکن مهر در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.

از مهر سال گذشته ۴ هزار و ۶٣٧ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است. در این مدت محوطه‌سازی و آسفالت معابر مسکن مهر با استفاده از ۵ هزار تن قیر به شکل گسترده عملیاتی شده است.