به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) ، سید زاهدین چشه خاور اظهار داشت: شماره سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای برای اطلاع رسانی از آخرین وضعیت راه ها، رخدادهای جاده ای، بسته یا باز بودن محورهای مواصلاتی و دریافت نظرات و شکایات درباره مشکلات حمل و نقل کالا و مسافر می باشد.
وی در ادامه افزود: سالجاری تاکنون ۶۱۱ مورد شکایت حوزه حمل و نقل بار و مسافر به سامانه ۱۴۱ رسیده است.
چشمه خاور بیان کرد: از ۶۱۱ شکایت مطرح شده، ۱۹ مورد مربوط به حمل و نقل مسافر و ۵۹۲ مورد حوزه حمل و نقل کالا بوده که ۳۰۵ شکایت مختومه و رسیدگی شده و تعداد ۳۰۶ مورد درحال رسیدگی می باشد.
معاون فنی و نظارت بر راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مهندس چشمه خاور در پایان افزود: هموطنان می توانند با تماس، نصب اپلیکشن ۱۴۱ و یا مراجعه به سایت www.۱۴۱.ir از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی آگاه شوند و یا نظرات و مشکلات خود را با این سامانه بصورت ۲۴ ساعته مطرح نمایند.