شناسهٔ خبر: 87526 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

کار جهادی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در بررسی بیش از ۶۰ هزار استعلام فرم "ج"

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ازکار جهادی این اداره کل در بررسی بیش از ۶۰ هزار استعلام فرم "ج" از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص بررسی های انجام گرفته در بحث فرم "ج" متقاضیان مسکن در این استان اظهار داشت: در بررسی استعلام این فرم، همکاران مان در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران کار جهادی انجام دادند.

وی افزود: به همین خاطر از ابتدای سال تاکنون  بیش از ۶۰ هزار استعلام فرم "ج" در دو فاز مردمی و ارگانهای نظامی و دولتی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: استعلام این فرم در استان شامل ۲۰ هزار نفر در راه آهن، ۸ هزار نفر در برق استان، ۵۰۰ نفر در تمامی ارگان های سپاه پاسداران بخشی از بررسی های انجام شده است.

محبت خواه با اشاره به استعلام فرم ۱۶ هزار نفر متقاضی وام ودیعه مسکن گفت: استعلام ۸ هزار نفر متقاضی مسکن ملی ،استعلام ۳۰۰۰ متقاضی  وام پس انداز یکم و استعلام بیش از ۲۵۰۰ نفر از متقاضیان وام اقشار ویژه بخش دیگری از این کار جهادی بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه بیش از ۳۰۰۰ هزار یارانه مربوط به تسهیلات بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به ثبت رسیده است، افزود: ثبت ۱۵۰۰ نامه انصراف که در هیئت نمایندگی مطرح و بخشی از آن نیز حذف شده است و همچنین پاسخگویی به استعلام فرم "ج" ۳۰۰ فقره از حوزه وزارت راه و شهرسازی ، ۶۰ فقره  کاری از حوزه قوه قضائیه ، ۳۰۰ فقره از کارمندان ایران ایر و ۲۰۰ پرونده دامپزشکی از دیگر خدمات همکاران حوزه امور مراجعین راه و شهرسازی استان تهران است .