شناسهٔ خبر: 87533 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات خاکبرداری طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان

داریوش حسینی+ همدان پروژه ۱۰۴ واحدی طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهرک مدنی با کارگزاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) شروع به خاکبرداری کرد.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (همدان) "داریوش حسینی"، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: با اشاره به اینکه در استان همدان و در طرح اقدام ملی تولید مسکن ۱۴ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند عنوان کرد: یکی ازپروژه های طرح اقدام ملی تولید مسکن این استان، پروژه ۱۰۴ واحدی شهرک مدنی است که با کارگزاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) عملیات خاکبرداری آن شروع شده است.

وی ادامه داد:اراضی که به طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان تخصیص یافته به دو دسته تقسیم شده و شامل شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمیعت و بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است.

وی عنوان داشت: در شهرهای همدان و ملایر که بالای ۱۰۰ هزارنفر جمعیت بوده امور مربوط به ساخت مسکن در طرح اقدام ملی در این دو شهر به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره واگذار شده که پروژه ۱۰۴ یکی از این پروژه ها است.

حسینی تاکید کرد:درطرح اقدام ملی تولید مسکن، شرایط متقاضیان شامل تاهل، فاقد مالکیت مسکونی از اول فروردین ماه سال ۸۴، عدم استفاده از امکانات دولتی و تسهیلات یارانه‌دار در موضوع مسکن و همچنین سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا است.

حسینی در پایان خاطر نشان ساخت: پس از بررسی پروژه ۱۰۴ واحدی در محدوده شهرک مدنی تایید شد این پروژه به صورت ساختمان های ۴واحدی در ۴ طبقه به انجام برسد.