شناسهٔ خبر: 87551 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان:

تردد در همه مسیرهای استان هرمزگان برقرار است/ هیچگونه مسدودی و خرابی گزارش نشده است / آماده باش کامل همه تجهیزات و امکانات استان برای اقدام فوری

یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر در استان همه مسیرها برقرار بوده و هیچگونه خرابی و انسداد گزارش نشده است.

یوسف عابدینی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درخصوص آخرین شرایط محورهای این استان پس از بارندگی های اخیر، اظهار داشت: با توجه به بارندگی های اخیر خوشبختانه هیچ گزارشی مبنی بر انسداد، خرابی و دیگر موارد را نداشته ایم.

وی ادامه داد: در استان ما 5 هزار کیلومتر مسیر خاکی داریم که ممکن است به لحاظ بارندگی لجنی شده و یا مسدود شود. به همین خاطر کلیه امکانات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان هرمزگان در حال آماده باش کامل هستند تا در صورت انسدادی و دیگر موارد بدون وقفه مشغول به کار شوند.

وی در پایان درخصوص آخرین وضعیت راه های روستایی در استان هرمزگان، گفت: راه‌های روستایی ما عمده همین 5 هزار کیلومتر مسیر خاکی در استان را تشکیل می‌دهند که هم اکنون همه مسیرها برقرار بوده و هیچ مسدودی وجود ندارد.