شناسهٔ خبر: 87607 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان:

عملیات اجرایی ساخت ۴ کیلومتر پروژه میانچیل در جیرفت آغاز خواهد شد

جنوب کرمان نشست جیرفت مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از بررسی موانع و مشکلات پروژه بزرگراه میانچیل در شهرستان جیرفت با حضور اعظمی، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و مسئولین محلی خبر داد و گفت: عملیات اجرایی ساخت ۴ کیلومتر از این پروژه پس از برگزاری مناقصه آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(جنوب کرمان)، محمدساردویی که دراین نشست که در حضور نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی و فرماندار جیرفت و همچنین  جمع معتمدین ، دهیاران، شورای اسلامی منطقه میانچیل سخن می‌گفت، تصریح کرد: این پروژه معارضان زیادی دارد که باید با کمک و همیاری مردم و مسئولین محلی نسبت به رفع مشکلات این پروژه اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه به‌زودی پس از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی ۴ کیلومتر از پروژه آغاز خواهد شد گفت: قرار داد جابجایی تیرهای برق مسیر نیز با پیمانکار منعقدشده  که عملیاتی اجرایی آن نیز به‌زودی آغاز خواهد شد.

ساردویی بیان کرد: شوراها و دهیاری‌ها از جمله نهادهایی هستند که می‌توانند در سرعت بخشیدن به تکمیل این پروژه به ما کمک کنند و نماینده جیرفت در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهر نیز برای تامین بودجه نقش مهمی می‌توانند ایفا کنند.

همچنین دراین نشست، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از مردم و مسئولین خواست تا در اجرایی کردن هر چه سریعتر این پرژه کمک کنند و گفت: مدیران باید تمام تلاش خود را در جهت تامین بودجه به‌کار بگیرند تا اقدام موثری در این زمینه با مشارکت همگان انجام شود.

فرماندار شهر ستان جیرفت در این نشست با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان جیرفت از جمله اداره راهداری و حمل و نقل، اداره برق، بنیاد مسکن  و منابع طبیعی باید در جهت رفع هرچه سریع‌تر مشکلات پروژه کمک کنند.