شناسهٔ خبر: 87696 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

انبوه سازان با بیش از ۳۰۰ نفر نیروی فعال مجموعه تهرانسر را پیش می برند/ پیش بینی پیش افتادن از زمان برنامه ریزی انجام شده تا نوروز ۱۴۰۰

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: انبوه سازان با بیش از ۳۰۰ نفر نیروی فعال مهندس و کارگر مجموعه تهرانسر را پیش می برند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در بیست و پنجمین بازدیدخود از پیشرفت مجموعه تهرانسر با ابراز رضایت از اقدامات انجام گرفته  اظهار داشت: پروژه تهرانسر با همه نوسانات و آشفتگی های بازار مصالح پرقدرت پیش می رود، انبوه سازانی که مجموعه را با بیش از ۳۰۰ نفر نیروی فعال مهندس و کارگر اداره می کنند و این معنای چرخش اقتصادی و جریان سازی در حوزه همه صنایع وابسته به مسکن است که امیدواریم به زودی در سایر سایتهای اقدام ملی استان تهران نیز به این سرعت برسیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه تهرانسر، پروژه پایلوت و شاخص اقدام ملی در کشور است، گفت: مسائل مرتبط با HSE به خوبی رعایت شده است و خوشبختانه همه کارگران از کلاه، کفش و کمربند ایمنی برخوردار هستند که انتظار داریم تا پایان پروژه همین روند ادامه یابد.

محبت خواه با تاکید بر اینکه عقب ماندگی های زمانی کاهش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: اگر با همین سرعت بتوانیم پروژه را پیش ببریم ، پیش بینی می کنیم که نوروز امسال از برنامه زمانبندی هم جلوتر خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران همچنین از استقرار دستگاه نظارت در هر چهار بلوک تهرانسر طی هفته جاری خبر داد و گفت: پاییز امسال آزمایشگاه مکانیک خاک نیز جهت بررسی کیفیت مصالح بالاخص بتون در این پروژه مستقر شده است.